Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen mukaan

Seuran toimintaan (alkeiskurssille/vast.) ilmoittaudutaan mukaan myClub palvelun sähköisellä liittymislomakkeella. Seura lähettää liittymislomakkeen harrastajan ja/tai tämän vanhempien antamaan sähköpostiositteeseen, ensimmäisten harjoitusten yhteydessä. Lähtökohtaisesti vanhemmat täyttävät lomakkeen alaikäisen osalta ja vastaavat tietojen oikeellisuudesta. Kustakin perheenjäsenestä laaditaan erikseen ilmoittautuminen. Tiedot tallennetaan seuran henkilötietoihin GDPR:n periaatteita noudattaen.

Ensimmäisellä kerralla tullessasi ole yhteydessä ohjaajaan, joka kirjaa ylös harrastajan nimen ja sähköposti osoitteen johon liittymislomakkeen linkki lähetetään, pyydämme kirjaamaan jäsentiedot järjestelmään mahdollisimman pikaisesti, mutta ilmoittautumaan kuluvalle kaudelle vasta kun seuramme kahden viikon kokeiluaika on päättymässä.

Kysy rohkeasti lisätietoja ohjaajilta, tai ole meihin yhteydessä sähköpostilla, some kanaviemme kautta tai puhelimitse.

Linkki seuran myClub palveluun:

OTA YHTEYTTÄ / ANNA PALAUTETTA

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.